GNS.6220.13.2011.GD Strumień, 30.11.2011r.



O B W I E S Z C Z E N I E


Na podstawie art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (
Dz. U. z 2008 Nr 199 poz. 1227 ze zm.)w związku z art.49 i art. 61 § 4 K.p.a.


zawiadamiam


o wszczęciu, na wniosek Pani Aliny Dziurok, działającej z upoważnienia Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Cieszynie, postępowania administracyjnego
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2636 S w m. Zabłocie, na odcinku ok. 1,2 km”. Przedsięwzięcie będzie polegało na przebudowie drogi powiatowej nr 2636 S
na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatowa nr 2633 S (ulica Bielska) do wiaduktu kolejowego, z wyłączeniem odcinka od skrzyżowania z ulicą Jałowcową do skrzyżowania
z ulicą Skrajną.


Informuję jednocześnie, iż w dniu 30.11.2011r. wystąpiono do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Cieszynie, o wyrażenie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania
w/w przedsięwzięcia na środowisko.



Zgodnie z art. 75 ust. 1 pkt. 4 i ust. 3 w/w ustawy decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, po przeprowadzeniu stosownej procedury, zostanie wydana przez Burmistrza Strumienia.


Z dokumentacją w przedmiotowej sprawie można zapoznać się
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strumieniu, w godzinach pracy Urzędu
(tj.: Pn., Wt., Czw. 7
30-1530, Śr. 730-1630, Pt. 730-1430).





Z up. Burmistrza

mgr inż. Włodzimierz Cybulski

Zastępca Burmistrza