GNS.6220.13.2011.GD Strumień, dnia 21.02.2012r.




O B W I E S Z C Z E N I E

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (
Dz. U. z 2008 Nr 199 poz. 1227) w związku z art. 49 K.p.a.


Burmistrz Strumienia

zawiadamia,


że po rozpatrzeniu wniosku Pani Aliny Dziurok z Biura Projektowego „Albud”
ul. Bławatkowa 17/3, 41-908 Bytom, pełnomocnika Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Cieszynie, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2636S w miejscowości Zabłocie na odcinku ok. 1,2 km”, w dniu 21.02.2012r. została wydana decyzja
o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.

Z treścią w/w decyzji oraz z dokumentacją sprawy, w tym z opiniami: Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach oraz Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strumieniu, pok. nr 10, w godzinach pracy Urzędu ( t.j. Pn. Wt. Czw. – 730 -1530; Śr. 730-1630,
Pt. 730-1430).


Od w/w decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Bielsku- Białej za pośrednictwem Burmistrza Strumienia w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia. Zgodnie z art. 49 K.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.





Z up. Burmistrza

mgr inż. Włodzimierz Cybulski

Zastępca Burmistrza