OŚR.6220.6.2012.GD Strumień, dnia 29.08.2012r.



O B W I E S Z C Z E N I E

Działając na podstawie art. 33 ust. 1, pkt. 1-8 w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U.
z 2008 Nr 199 poz. 1227 ze zm.
)


Burmistrz Strumienia

zawiadamia


o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia
pn.: „Budowa stacji paliw w Strumieniu przy ul. 1 Maja 35 (dz. nr 472/6, 472/7 i 472/8)”
w ramach postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wszczętego na wniosek z dnia 16.02.2012r. Pana Jerzego Frydy, reprezentowanego przez Pana Edwarda Urbanowskiego z Zakładu Ochrony Środowiska i BHP „B&E” ul. Broniewskiego 12, 74 – 300 Myślibórz.

W dniu 11.05.2012r., po uzyskaniu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Cieszynie z dnia 01.04.2012r. (znak: ONS ZNS 523/10/12) oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach z dnia 20.04.2012r. (znak: WOOŚ-BB.4240.16.2012.RJK.2), zostało wydane postanowienie o nałożeniu obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia, mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko. Zgodnie z postanowieniem, w dniu 11.06.2012r. został przedłożony w Urzędzie Miejskim w Strumieniu raport o oddziaływaniu
na środowisko w/w przedsięwzięcia.

Mając na uwadze powyższe, po uzyskaniu w dniu 10.08.2012r. uzupełnienia do raportu,
przystąpiono do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko. Organem administracji właściwym do wydania decyzji w przedmiotowej sprawie, po uzyskaniu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Cieszynie oraz uzgodnienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach, jest Burmistrz Strumienia.

Jednocześnie informuję wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się
z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Strumieniu pok. nr 3, w godzinach urzędowania (tj. Pn., Wt, Czw,. 730-1530, Śr. 730-1630, i Pt. 730-1430) oraz o możliwości składania uwag
i wniosków w formie pisemnej (adres: Urząd Miejski w Strumieniu Rynek 4, 43-246 Strumień), elektronicznej (sekretariat@um.strumien.pl) i ustnej do protokołu (Urząd Miejski w Strumieniu pok. nr 3), w terminie 21 dni – tj. od 30.08.2012r. do 19.09.2012r. Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Strumienia przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia. Informacja o sposobie rozpatrzenia uwag
i wniosków zostanie zawarta w uzasadnieniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.




BURMISTRZ

mgr Anna Grygierek