Projekt uchwały nr ………

Rady Miejskiej w Strumieniu

z dnia……………….


Uchwała Nr .................../2012

Rady Miejskiej w Strumieniu

z dnia ......................... 2012r.



w sprawie: Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Strumień


Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1 i art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, ze zm.) i art. 4 ust. ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r. poz. 391), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Cieszynie oraz po konsultacji z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,


Rada Miejska w Strumieniu

uchwala:

§ 1.

Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Strumień w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszej uchwały.



§ 2.

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Strumienia.



§ 3.

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego, za wyjątkiem § 6 ust. 4 i 6, które obowiązują od dnia 1 lipca 2013r.