Zarządzenie Nr 1280.2014

Burmistrza Strumienia

z dnia 13 czerwca 2014 r.


w sprawie: ogłoszenia konsultacji projektu uchwały


Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm.) w związku z art. 5 a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr LII/389/2010 Rady Miejskiej w Strumieniu
z dnia 31 maja 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego (Dz. Urz. Woj. Śląskiego Nr 126, poz. 2044 z dnia 12.07.2010 r.) –
Burmistrz Strumienia

zarządza, co następuje:


§ 1

Ogłosić konsultacje projektu uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji przez szkoły niepubliczne
o uprawnieniach szkół publicznych, w których realizowany jest obowiązek szkolny, niepubliczne przedszkola i inne formy wychowania przedszkolnego prowadzone na terenie gminy Strumień przez inne niż Gmina osoby prawne i fizyczne
na zasadach określonych
w ogłoszeniu o konsultacjach stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.


§ 2

Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Zespołu Obsługi Szkół w Strumieniu.


§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Załącznik do Zarządzenia

Nr 1280.2014

Burmistrza Strumienia

z dnia 13 czerwca 2014 r.


OGŁOSZENIE O KONSULTACJACH

Burmistrz Strumienia ogłasza konsultacje projektu uchwały w sprawie trybu udzielania
i rozliczania dotacji oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji przez szkoły niepubliczne o uprawnieniach szkół publicznych, w których realizowany jest obowiązek szkolny, niepubliczne przedszkola i inne formy wychowania przedszkolnego prowadzone
na terenie gminy Strumień przez inne niż Gmina osoby prawne i fizyczne
.

Termin wyrażenia opinii przez rady działalności pożytku publicznego lub organizacje pozarządowe oraz inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie ustala się do dnia 23 czerwca
2014 r
.

Opinie należy zgłaszać na piśmie lub w formie elektronicznej do Burmistrza Strumienia z podaniem nazwy jednostki organizacyjnej i adresu.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Obsługi Szkół w Strumieniu lub pod telefonem 33 8570 347.

Nie przedstawienie opinii we wskazanym terminie oznacza rezygnację z prawa do jej wyrażenia.

Konsultacje są ważne bez względu na ilość uprawnionych podmiotów w nich uczestniczących.

W terminie 7 dni od dnia zakończenia konsultacji Burmistrz Strumienia poda
do publicznej wiadomości wynik przeprowadzonych konsultacji wraz z uzasadnieniem przez zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Gminy www.strumien.pl
w zakładce konsultacje ze stowarzyszeniami.

W terminie 3 dni od dnia ogłoszenia o wyniku konsultacji uprawnione podmioty mogą wnieść zastrzeżenia do wyniku konsultacji.

Ostatecznego rozstrzygnięcia zastrzeżeń dokonuje Burmistrz Strumienia.