Załącznik do Zarządzenia Nr 357.2015

                                                                             Burmistrza Strumienia z dnia 9 grudnia 2015 r.

 

 

 

OGŁOSZENIE O KONSULTACJACH

 

 

Burmistrz Strumienia ogłasza konsultacje projektu uchwały w sprawie: określenia kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym prowadzonym  przy przyjęciu kandydatów zamieszkałych poza obwodem do publicznej szkoły podstawowej lub publicznego gimnazjum prowadzonych przez Gminę Strumień oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.

 

Projekt uchwały stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Do udziału w konsultacjach uprawnione są organizacje pozarządowe oraz inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i  o wolontariacie.

Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od dnia 9 grudnia 2015 r. do dnia 20 grudnia 2015 r.

Opinie należy zgłaszać na piśmie lub w formie elektronicznej do Burmistrza Strumienia z podaniem nazwy uprawnionego podmiotu i adresu.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Obsługi Szkół w Strumieniu
lub pod telefonem 33 8570 347.

Osobą odpowiedzialną za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji jest Dyrektor Zespołu Obsługi Szkół w Strumieniu Joanna Włoch.

Nie przedstawienie opinii we wskazanym terminie oznacza rezygnację z prawa do jej wyrażenia.

Konsultacje są ważne bez względu na ilość uprawnionych podmiotów w nich uczestniczących.

W terminie 7 dni od dnia zakończenia konsultacji Burmistrz Strumienia poda
do publicznej wiadomości wynik przeprowadzonych konsultacji wraz z uzasadnieniem przez zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Gminy www.strumien.pl w zakładce „Organizacje pozarządowe/konsultacje”.

            W terminie 3 dni od dnia ogłoszenia o wyniku konsultacji uprawnione podmioty mogą wnieść zastrzeżenia do wyniku konsultacji.

            Ostatecznego rozstrzygnięcia zastrzeżeń dokonuje Burmistrz Strumienia.