OGŁOSZENIE O KONSULTACJACH

 

 

Burmistrz Strumienia ogłasza konsultacje projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji przez szkoły niepubliczne o uprawnieniach szkół publicznych, w których realizowany jest obowiązek szkolny, niepubliczne przedszkola i inne formy wychowania przedszkolnego prowadzone na terenie gminy Strumień przez inne niż Gmina osoby prawne i fizyczne. Projekt uchwały stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Do udziału w konsultacjach uprawnione są organizacje pozarządowe oraz inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i  o wolontariacie.

Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od dnia 16 lutego 2017 r. do dnia 27 lutego 2017 r.

Opinie należy zgłaszać na piśmie lub w formie elektronicznej do Burmistrza Strumienia z podaniem nazwy uprawnionego podmiotu i adresu.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Strumieniu lub pod telefonem 33 8570 - 142.

Osobą odpowiedzialną za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji jest sekretarz Strumienia – Pani Daniela Kula.

Nie przedstawienie opinii we wskazanym terminie oznacza rezygnację z prawa do jej wyrażenia.

Konsultacje są ważne bez względu na ilość uprawnionych podmiotów w nich uczestniczących.

W terminie 7 dni od dnia zakończenia konsultacji Burmistrz Strumienia poda do publicznej wiadomości wynik przeprowadzonych konsultacji wraz z uzasadnieniem przez zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Gminy www.strumien.pl w zakładce „Organizacje pozarządowe/konsultacje”.

         W terminie 3 dni od dnia ogłoszenia o wyniku konsultacji uprawnione podmioty mogą wnieść zastrzeżenia do wyniku konsultacji.

         Ostatecznego rozstrzygnięcia zastrzeżeń dokonuje Burmistrz Strumienia.