Zarządzenie Nr 1252.2018 Burmistrza Strumienia z dnia 06.06.2018r. w sprawie: podania do publicznej wiadomości informacji o możliwości złożenia przez spółkę wodną wniosku o udzielenie pomocy finansowej Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 994, ze zm.) oraz Uchwały Nr XLVI.385.2018 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 25 kwietnia 2018r. w sprawie: zasad udzielania dotacji spółce wodnej, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji oraz sposobu ich rozliczania (Dz. Urz. Woj. Śląskiego z 2018r., poz. 2974) – Burmistrz Strumienia zarządza, co następuje: § 1 Podać do publicznej wiadomości informację o możliwości złożenia przez spółkę wodną wniosku o udzielenie pomocy finansowej, na zasadach określonych w ogłoszeniu stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia. § 2 Wykonanie zarządzenia powierzyć Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska i Rolnictwa. § 3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.