Zarządzenie Nr 345.2019 Burmistrza Strumienia z dnia 12.11.2019 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986, z późn. zm.) – Prawo zamówień publicznych – Burmistrz Strumienia: zarządza: § 1 W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Gminy Strumień w okresie od 01.01.2020 r. do 30.04.2020 r.” w ramach bieżących wydatków na utrzymanie dróg gminnych powołuje Komisję Przetargową w składzie: 1. Jacek Legierski – przewodniczący, 2. Iwona Niemczyk – sekretarz, 3. Helena Król – członek, 4. Bożena Moj – członek, 5. Monika Mazgaj – członek, § 2 Do zadań komisji należy: a) publiczne otwarcie ofert, b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, c) badanie i ocena ofert, d) przedstawienie do zatwierdzenia propozycji: - wykluczenia wykonawcy, - odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty, - unieważnienia postępowania. § 3 Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro. § 4 Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikowi Referatu Inwestycji i Remontów. § 5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.