Zarządzenie Nr 723.2017
Burmistrza Strumienia z dnia 10 stycznia 2017 r. w sprawie: przeprowadzenia konkursu na realizację zadań publicznych przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w 2017 r. Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.) i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r., poz. 1817) oraz Uchwały Nr XXV.225.2016 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 27 października 2016 r. r. w sprawie Programu współpracy gminy Strumień z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2017 – Burmistrz Strumienia zarządza, co następuje: § 1 2. Warunki konkursu, o którym mowa w ust. 1 określa „Ogłoszenie”, stanowiące załącznik do niniejszego zarządzenia. § 2 Ogłoszenie, o którym mowa w § 1 ust. 2 zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej gminy Strumień oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Strumieniu. § 3 Wykonanie zarządzenia powierzam inspektorowi Danucie Sikora. § 4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.