Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 865.2017
Burmistrza Strumienia z dnia 13.06.2017r. OGŁOSZENIE O KONSULTACJACH Burmistrz Strumienia ogłasza konsultacje projektów uchwał zmieniających uchwały Rady Miejskiej w Strumieniu w sprawach: - Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Strumień, - określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Projekty uchwał stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia. Do udziału w konsultacjach uprawnione są organizacje pozarządowe oraz inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie. Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od dnia 14 czerwca 2017r. do dnia 25 czerwca 2017r. Opinie należy zgłaszać na piśmie lub w formie elektronicznej do Burmistrza Strumienia z podaniem nazwy uprawnionego podmiotu i adresu. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Strumieniu, Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa, parter, pokój nr 3 lub pod numerem telefonu 33 854-08-15. Osobą odpowiedzialną za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji jest Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Rolnictwa- Robert Mazgaj. Nie przedstawienie opinii we wskazanym terminie oznacza rezygnację z prawa do jej wyrażenia. Konsultacje są ważne bez względu na ilość uprawnionych podmiotów w nich uczestniczących. W terminie 7 dni od dnia zakończenia konsultacji Burmistrz Strumienia poda do publicznej wiadomości wynik przeprowadzonych konsultacji wraz z uzasadnieniem przez zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Gminy www.strumien.pl w zakładce Organizacje pozarządowe. W terminie 3 dni od dnia ogłoszenia o wyniku konsultacji uprawnione podmioty mogą wnieść zastrzeżenia do wyniku konsultacji. Ostatecznego rozstrzygnięcia zastrzeżeń dokonuje Burmistrz Strumienia.