OGŁOSZENIE O KONSULTACJACH
Burmistrz Strumienia ogłasza konsultacje następujących projektów uchwał Rady Miejskiej w Strumieniu w sprawie: 1) zmiany Statutu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strumieniu; 2) cofnięcia upoważnienia Kierownikowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strumieniu Projekty uchwał stanowią odpowiednio załączniki nr 1 i 2 do niniejszego ogłoszenia. Do udziału w konsultacjach uprawnione są organizacje pozarządowe oraz inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od dnia 14 listopada 2017 r. do 24 listopada 2017 r. Opinie należy zgłaszać na piśmie lub w formie elektronicznej do Burmistrza Strumienia z podaniem nazwy uprawnionego podmiotu i adresu. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Strumieniu, Referat Organizacyjny III piętro, pokój nr 17 lub pod telefonem 33 8570 199. Osobą odpowiedzialna za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji jest sekretarz Daniela Kula. Nie przedstawienie opinii we wskazanym terminie oznacza rezygnację z prawa do jej wyrażenia. Konsultacje są ważne bez względu na ilość uprawnionych podmiotów w nich uczestniczących. W terminie 7 dni od dnia zakończenia konsultacji Burmistrz Strumienia poda do publicznej wiadomości wynik przeprowadzonych konsultacji wraz z uzasadnieniem przez zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Gminy www.strumien.pl w zakładce Organizacje pozarządowe. W terminie 3 dni od dnia ogłoszenia o wyniku konsultacji uprawnione podmioty mogą wnieść zastrzeżenia do wyniku konsultacji. Ostatecznego rozstrzygnięcia zastrzeżeń dokonuje Burmistrz Strumienia. Burmistrz mgr Anna Grygierek