Uchwała Nr XXXIII.291.2013
Rady Miejskiej w Strumieniu

z dnia 29 kwietnia 2013 r.

zmieniająca uchwałę Nr XXIX.253.2012 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Strumień

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1 i art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) i art. 4 ust. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391, z późn. zm.), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Cieszynie -  na wniosek Burmistrza Strumienia - Rada Miejska w Strumieniu

u c h w a l a:

§ 1. W Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Strumień, stanowiącym załącznik do uchwały Nr XXIX.253.2012 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Strumień, § 5 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2.  Pojemniki na odpady komunalne zmieszane powinny posiadać identyfikatory umożliwiające ustalenie nieruchomości z której pochodzą, dostarczone i umieszczone na pojemnikach przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne, zwanego dalej przedsiębiorcą.”.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Strumienia.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.

 

 

 

Przewodniczący Rady


Czesław Greń