OGŁOSZENIE O KONSULTACJACH
Burmistrz Strumienia ogłasza konsultacje projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji przez szkoły niepubliczne o uprawnieniach szkół publicznych, w których realizowany jest obowiązek szkolny, niepubliczne przedszkola i inne formy wychowania przedszkolnego prowadzone na terenie gminy Strumień przez inne niż Gmina osoby prawne i fizyczne. Projekt uchwały stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia. Do udziału w konsultacjach uprawnione są organizacje pozarządowe oraz inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od dnia 16 lutego 2017 r. do dnia 27 lutego 2017 r. Opinie należy zgłaszać na piśmie lub w formie elektronicznej do Burmistrza Strumienia z podaniem nazwy uprawnionego podmiotu i adresu. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Strumieniu lub pod telefonem 33 8570 - 142. Osobą odpowiedzialną za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji jest sekretarz Strumienia – Pani Daniela Kula. Nie przedstawienie opinii we wskazanym terminie oznacza rezygnację z prawa do jej wyrażenia. Konsultacje są ważne bez względu na ilość uprawnionych podmiotów w nich uczestniczących. W terminie 7 dni od dnia zakończenia konsultacji Burmistrz Strumienia poda do publicznej wiadomości wynik przeprowadzonych konsultacji wraz z uzasadnieniem przez zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Gminy www.strumien.pl w zakładce „Organizacje pozarządowe/konsultacje”. W terminie 3 dni od dnia ogłoszenia o wyniku konsultacji uprawnione podmioty mogą wnieść zastrzeżenia do wyniku konsultacji. Ostatecznego rozstrzygnięcia zastrzeżeń dokonuje Burmistrz Strumienia.