Zarządzenie Nr 1365.2018
Burmistrza Strumienia
z dnia 25 października 2018r.
w sprawie: powołania komisji w celu oceny sprawozdania z realizacji zadania oraz kontroli wykonanych prac przez spółkę wodną
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j.Dz. U. z 2018 r., poz. 994) oraz § 6 uchwały Nr XLVI.385.2018 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 25 kwietnia 2018r. w sprawie: zasad udzielania dotacji spółce wodnej, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji oraz sposobu ich rozliczania (Dz. Urz. Woj. Śląskiego z dnia 30.04.2018, poz. 2974) –
Burmistrz Strumienia
zarządza, co następuje:
§ 1
1. Powołać komisję w składzie:
1) Robert Mazgaj – Przewodniczący Komisji,
2) Jacek Legierski – członek Komisji,
3) Marian Botorek – członek Komisji,
do przeprowadzenia oceny sprawozdania z realizacji zadania w ramach umowy nr OŚR.6332.10.2018 z dnia 21 czerwca 2018r. o udzielenie pomocy finansowej spółce wodnej oraz przeprowadzenia kontroli wykonanych prac przez spółkę wodną.
2. Kontrola będzie prowadzona od dnia wejścia w życie zarządzenia do dnia 07.11.2018r.
3. Wyniki kontroli zostaną ujęte w protokole.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.