Zarządzenie Nr 207.2019

                                                                                                                                                                                         Burmistrza Strumienia

z dnia 06 czerwca 2019

 

 

w sprawie: zmiany w planach finansowych w jednostkach organizacyjnych na 2019 r. do Zarządzenia Nr 206.2019 Burmistrza Strumienia z dnia 06 czerwca 2019 r.

 

 

Na podstawie ar.30 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r.o samorządzie gminnym

 (Dz. U. z 2019 r. poz. 506)  art.257 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz.U. z 2019 poz. 869) oraz § 12 ust.2 Uchwały Budżetowej Nr III.25.2018 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia  21 grudnia  2018 r.  Burmistrz Strumienia zarządza:

              

  §  1

Dokonać zmian w budżecie  gminy Strumień na 2019 r. polegających  na przeniesieniach w wydatkach między grupami.

 

dział, rozdział §

zwiększenie

zmniejszenie

 

 

26 762,00

26 762,00

900

Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

26 762,00

26 762,00

90001

Gospodarka ściekowa i ochrona wód (110)

10 012,00

 

4300

Zakup usług pozostałych

10 012,00

 

90002

Gospodarka odpadami komunalnymi (116)

16 750,00

 

4300

Zakup usług pozostałych

16 750,00

 

90095

Pozostała działalność (116)

 

26 762,00

4300

Zakup usług pozostałych

 

26 762,00

 

 

§  2

Budżet po zmianach wynosi:

dochody                              57 900 945,79 zł,

wydatki                                60 231 766,69 zł.

 

Deficyt budżetu gminy Strumień wynosi 2 330 820,90 zł. Źródłem pokrycia deficytu będzie zaciągany kredyt w wysokości  1 755 616,00 zł,  pożyczka z WFOŚ i GW  w wysokości 132 000,00 zł  oraz wolne środki w wysokości 443 204,90 zł.

 

                                                                                    §  3

 

 Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Strumienia.

 

                                                                                   §  4

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.