Uchwała Nr XI.102.2019
Rady Miejskiej w Strumieniu

z dnia 26 września 2019 r.

w sprawie zlecenia kontroli działalności Burmistrza Strumienia

Na podstawie art. 18a ust. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506, z późn. zm.) oraz § 66 ust. 3 i 4 Statutu Gminy Strumień, stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXXVIII.319.2017 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy, z późn. zm. (Dz. Urz. Woj. Śląskiego z 2015 r. poz. 7401), na wniosek Burmistrza Strumienia - Rada Miejska w Strumieniu

uchwala, co następuje:

§ 1. Zleca się Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Strumieniu przeprowadzenie czynności sprawdzających i wyjaśniających dotyczących działań Burmistrza Strumienia w związku z przeprowadzonym remontem Sali posiedzeń w Urzędzie Miejskim w Strumieniu, wymianą centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Bąkowie, korzystaniem z samochodu służbowego i garażu, fotograficznym dokumentowaniem imprez gminnych, udostępnianiem boiska za Szkołą Podstawową w Strumieniu przy ul. 1 Maja.

§ 2. Wyniki z przeprowadzonych czynności, Komisja Rewizyjna przedstawi Radzie Miejskiej w Strumieniu w terminie do dnia 30 listopada 2019 rok.

§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Strumieniu.

§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

Przewodniczący Rady


Czesław Greń