O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 Nr 199 poz. 1227 ze zm.)w związku z art.49 i art. 61 § 4 K.p.a.
zawiadamiam
o wszczęciu, na wniosek Pani Małgorzaty Szafron – Szendzielorz działającej
z upoważnienia Gminy Strumień, postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.:
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego pomiędzy DW nr 939 i DP nr S2666 poprzez przebudowę drogi 611024 S w miejscowości Strumień”. Inwestycja polegać będzie na przebudowie ulicy Młyńskiej w Strumieniu na odcinku od ulicy 1-go Maja do ulicy Brodeckiego Mikołaja.
Przebudowa ulicy będzie polegać będzie na ujednoliceniu szerokości jezdni, przebudowie istniejącego chodnika wraz z budową nowego ciągu pieszego
od ul. Osiedlowej do ul. Brodeckiego, uregulowaniu szerokości zjazdów do posesji, poprawie czytelności skrzyżowania ulicy Młyńskiej z ulicą Osiedlową i ulicą Kościelną oraz wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni jezdni i dostosowaniu jej do aktualnie występujących obciążeń od pojazdów.
Informuję jednocześnie, iż w dniu 22.07.2010r. wystąpiono do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Cieszynie, o wyrażenie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania w/w przedsięwzięcia na środowisko.
Zgodnie z art. 75 ust. 1 pkt. 4 i ust. 3 w/w ustawy decyzja środowiskowa,
po przeprowadzeniu stosownej procedury, zostanie wydana przez Burmistrza Strumienia.
Z dokumentacją w przedmiotowej sprawie można zapoznać się
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strumieniu, w godzinach pracy Urzędu
(tj.: Pn., Wt. 7-15, Śr. 7-17, Czw., Pt. 8-15).
Z up. Burmistrza
inż. Roman Greń
Zastępca Burmistrza
Wywieszono w dniu: 22.07.2010r.