Uchwała Nr II/ 4/2002
Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 29 listopada 2002 r. w sprawie :zmiany budżetu Gminy Strumień na rok 2002 Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4 oraz art.61 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990r o samorządzie gminnym(Tekst jednolity Dz.U Nr 142 poz.1591 z 2001r) oraz art.124 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 26 listopada 1998r o finansach publicznych(Dz.U Nr 155 poz 1014 z późn. zmianami)Rada Miejska w Strumieniu uchwala §1 Zwiększa dochody budżetu Gminy Strumień na rok 2002 o kwotę 22.063 zł Dz. Rozdz. § Treść Kwota w zł 758 Różne rozliczenia 22.063 -część rekompensująca subwencji 22.063 ogólnej §2 Zwiększa się wydatki budżetu Gminy Strumień na rok 2002 o kwotę 22.063 zł Dz. Rozdz. § Treść Kwota w zł 010 Rolnictwo i łowiectwo 200 01030 Izby rolnicze 200 --------------------------------------------------------------------------------- wydatki bieżące 200 600 Transport i łączność 5.000 60016 Drogi publiczne gminne 5.000 --------------------------------------------------------------------------------- wydatki bieżące 5.000 700 Gospodarka mieszkaniowa 15.663 70004 Różne jednostki obsługi gospodarki 15.663 mieszkaniowej i komunalnej ------------------------------------------------------------------------------------ wydatki majątkowe 15.663 851 Ochrona zdrowia 1.200 85195 Pozostała działalność 1.200 -------------------------------------------------------------------------------------- wydatki bieżące 1.200 §3 Dokonać zmiany w budżecie Gminy Strumień na 2002r polegającej na przeniesieniach pomiędzy działami w zł Zwiększenia Zmniejszenia Ogółem 4.000 4.000 Dz. Rozdz. § Treść 010 Rolnictwo i łowiectwo 4.000 - 01008 Budowa i utrzymanie urządzeń 4.000 - melioracji wodnej -------------------------------------------------------------------------------------------- wydatki bieżące 4.000 900 Gospodarka komunalna - 4.000 i ochrona środowiska 90003 Oczyszczanie miast i wsi - 4.000 ----------------------------------------------------------------------------------------------- wydatki bieżące - 4.000 §4 Budżet po zmianach wynosi: dochody - 14.751.986 zł wydatki - 15.075.757 zł Z ogólnej kwoty dochodów budżetowych przeznacza się kwotę 188.272 zł na spłatę rat kredytu i powstały deficyt w wysokości 512.043 zł pokryty zostanie: 1/z kredytów zaciągniętych w bankach krajowych w kwocie 300.000zł 2/z wolnych środków wynikających z rozliczeń kredytów i pożyczek w kwocie 212.043 zł §5 Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Strumienia. §6 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Przewodniczący mgr inż. Henryk M. Sosna
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Elżbieta Król |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Elżbieta Król |
Data wprowadzenia: | 2007-03-05 10:49:28 |
Opublikował: | Przemysław Boryka |
Data publikacji: | 2007-03-28 10:32:30 |
Ostatnia zmiana: | 2007-03-28 10:32:30 |
Ilość wyświetleń: | 1090 |