OGŁOSZENIE O KONSULTACJACH
Na podstawie § 3 Uchwały Nr XIX/159/2008 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 27 marca 2008 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami
Burmistrz Strumienia
ogłasza konsultacje z mieszkańcami
projektu uchwały w sprawie zmiany statutów jednostek pomocniczych gminy Strumień
1. Termin konsultacji: od 22 kwietnia 2014 r. do 5 maja 2014 r.
2. Celem konsultacji jest poznania opinii mieszkańców gminy Strumień o projekcie uchwały w sprawie zmiany statutów jednostek pomocniczych gminy Strumień.
3. W konsultacjach mogą uczestniczyć wszyscy mieszkańcy gminy Strumień posiadający czynne prawo wyborcze.
4. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie badania ankietowego poprzez:
a) wyrażenie opinii mieszkańców o opublikowanym na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego, stronie internetowej i Biuletynie Informacji Publicznej, projekcie uchwały za pomocą formularza ankiety, stanowiącego załącznik do niniejszego Ogłoszenia,
b) wyłożenie projektu uchwały podlegającego konsultacjom wraz z formularzem ankiety w Urzędzie Miejskim (I piętro, pok. nr 8), Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury i świetlicach środowiskowych oraz Miejskiej Bibliotece Publicznej i jej filiach.
5. Wypełnione formularze ankiety w wersji papierowej należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Strumieniu, w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i świetlicach środowiskowych oraz Miejskiej Bibliotece Publicznej w Strumieniu i jej filiach. Formularze mogą być składane także drogą elektroniczną na adres: sekretariat@um.strumien.pl, temat wiadomości: „Konsultacje projektu uchwały w sprawie zmiany statutów jednostek pomocniczych gminy Strumień”.
6. Szczegółowych informacji udziela Elżbieta Król – Inspektor Urzędu Miejskiego w Strumieniu, pod nr telefonu 33 8520 627, adres e-mail: rada.miejska@um.strumien.pl
7. Wyniki konsultacji zamieszczone zostaną na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Strumieniu oraz Biuletynie Informacji Publicznej w ciągu 14 dni od dnia zakończenia konsultacji.
Burmistrz
mgr Anna Grygierek