OGŁOSZENIE O KONSULTACJACH

 

 

Burmistrz Strumienia ogłasza konsultacje projektu uchwały w sprawie określenia kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do klasy I publicznej szkoły podstawowej prowadzonej przez Gminę Strumień przy przyjęciu kandydatów zamieszkałych poza obwodem publicznej szkoły podstawowej oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.

Projekt uchwały stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Do udziału w konsultacjach uprawnione są organizacje pozarządowe oraz inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i  o wolontariacie.

Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od dnia 17 marca 2017 r. do dnia 27 marca 2017 r.

Opinie należy zgłaszać na piśmie lub w formie elektronicznej do Burmistrza Strumienia z podaniem nazwy uprawnionego podmiotu i adresu.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Strumieniu lub pod telefonem 33 8570 - 142.

Osobą odpowiedzialną za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji jest sekretarz Strumienia Pani Daniela Kula.

Nie przedstawienie opinii we wskazanym terminie oznacza rezygnację z prawa
do jej wyrażenia.

Konsultacje są ważne bez względu na ilość uprawnionych podmiotów w nich uczestniczących.

W terminie 7 dni od dnia zakończenia konsultacji Burmistrz Strumienia poda
do publicznej wiadomości wynik przeprowadzonych konsultacji wraz z uzasadnieniem przez zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Gminy
www.strumien.pl w zakładce „Organizacje pozarządowe/konsultacje”.

         W terminie 3 dni od dnia ogłoszenia o wyniku konsultacji uprawnione podmioty mogą wnieść zastrzeżenia do wyniku konsultacji.

         Ostatecznego rozstrzygnięcia zastrzeżeń dokonuje Burmistrz Strumienia.