Zarządzenie Nr 1000.2017
Burmistrza Strumienia
z dnia 18 października 2017r.
w sprawie: powołania komisji w celu oceny sprawozdania z realizacji zadania oraz kontroli wykonanych prac przez spółkę wodną
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j.Dz. U. z 2017 r., poz. 1875) oraz § 6 uchwały Nr XII/107/2011 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 26 września 2011 r. w sprawie: zasad udzielania dotacji spółce wodnej, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji oraz sposobu ich rozliczania (Dz. Urz. Woj. Śląskiego z dnia 25.10.2011, Nr 254 poz. 4274) – Burmistrz Strumienia
zarządza, co następuje:
§ 1
1. Powołać komisję w składzie:
1) Robert Mazgaj – Przewodniczący Komisji,
2) Jacek Legierski – członek Komisji,
3) Marian Botorek – członek Komisji,
do przeprowadzenia oceny sprawozdania z realizacji zadania w ramach umowy nr OŚR.6332.3.2017.RM z dnia 20 kwietnia 2017r. o udzielenie pomocy finansowej spółce wodnej oraz przeprowadzenia kontroli wykonanych prac przez spółkę wodną.
2. Kontrola będzie prowadzona od dnia wejścia w życie zarządzenia do dnia 26 października 2017r.
3. Wyniki kontroli zostaną ujęte w protokole.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Damgara Szymiczek |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Damgara Szymiczek |
Data wprowadzenia: | 2017-10-24 08:37:00 |
Opublikował: | Gracjan Haka |
Data publikacji: | 2017-11-14 07:54:14 |
Ostatnia zmiana: | 2017-11-14 07:54:28 |
Ilość wyświetleń: | 477 |